Helg i Strömstad

Imorgon tar jag och min pojkvän vårt pick och pack och åker till strömstad över helgen, det ska bli riktigt skönt! Igår fick jag hem Sex and the city boxen som mamma hade betsällt, även fyra böcker. Gossip Girl första boken, Hemliga kocken som är världens bästa bok om man vill veta vad lecitin och E 304 innehåller, Aldrig fucka upp av Jens Lapidius och en till bok som jag inte minns namnet på. Jättebra böcker att läsa när man ligger på stranden i falsterbo!

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så vann jag ju massa presentkort, jag vann bla ett på 500 kr på Guld & Silver där köpte jag ett Thomas Sabo armband som man kan sätta på massa berlocker, så mamma köpte en berlock till mig så sen är det bara att fylla på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0