Jag har det bra

Det har varit gles uppdatering nu, men jag ska ta tag i det igen. Det är ju så fint väder att man inte vill sitta inne. Om några timmar ska jag och Klara till stranden, så jag ska packa med lite mat, solkräm, tidningar och iPoden och förbättra brännan yttligare!

I lördags satt jag, Axel, Fredrik, Henrik och Fredrik på Cafe o Bar och drack drinkar och hade det allmänt skönt. Jag var lite orolig för att hästarna är ute på nätterna och det härjar ju omkring några/någon idiot som skär hästar runt om här. Men mina hästar har klarat sig som tur är. Sådana idioter borde inte få leva.

Igår var vi på svälnäs och solade och badade, vi var en del folk men jag glömde att ta kort.
Nu ska jag ut och titta till mina hästar. Bränn er inte i solen bitches.

                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0