Modevisningen med en högvinst

I söndags var det modevisning. Vid två samlades jag Peter och dom som "modellade" för genomgång och lite mat. Självklart var det ost på allt, även på qornen. Jag fick istället en skaldjurssallad, den var helt okej. Efter maten spelade vi minigolf, jag var bra i början med i slutet gick det utför kan jag säga, och jag kom sist. Jag som älskar att förlora haha.

Vid fem kom Anders Charlie och Joel, vi satte oss vid vårt bord. Vi fick bakad potatis och ett glas vin. Vid sju började modevisningen och det var faktiskt riktigt kul. Jag och Joel glassade till det och beställde in cider drinkar och öl, vilket var väldigt trevligt. När modevisningen var klar fick man även ett glas mousserande vin och det var en frågetävling. Jag och Anders kom tvåa så vi fick dela på fyra presentkort. jag fick ett från Guld och Silver och ett från body shop. Sen var det en till utdelning av priser, där vann man på vilket nummer man hade på sin matbiljett. Jag vann och Anders vann, då fick jag ett till presentkort på Guld och Silver, ett på bodyshop. vero moda, brothers, jack and jones, rydens, sjökanten och ett par solglasögon från synsam bärda typ 600 kr men dom ska jag och Axel byta imorn mot ett par som vi båda kan ha. Kul tyckte jag eftersom jag aldrig vinner på lotteri och grejor. Men den var en lyckad kväll i alla fall!

Jag får lägga upp bilder sen helt enkelt för skolans datorer är inte alltid som dom ska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0