Snart är det klart

Ja som sagt på tisdag har jag den sista redovisningen i skolan, sen är det slut!
Förut var jag Thom Simone och linda på Henrys och åt lite, jag åt bakad potatis med tonfiskröra och det var jätte gott. Ikväll vet jag inte vad som händer riktigt, kanske bara ta det lungt? Just nu känner jag inte för någonting men det brukar ändras framåt kvällen. Den här helgen är jag ledig från både jobb och tävling. Egentligen skulle jag jobba imorn men sen kom Peter fram till att det faktiskt är en röd dag, nationaldagen. Så det blir inga pengar för mig inte.

På söndag är det modevisning på sjökanten och Denims betalar min biljett, vilken tur man kan ha. Mat, ett glas vin och ett glas champange och en plats i restaurangen vilken lyx! Det kommer nog bli kul.

Om en timme eller två ska jag hem och rida sen får vi se vart kvällen bär av.



Såhär trött ser jag ut nu!


Kommentarer
Postat av: sportmallan

jag ät bakad potatis?

en glas vin?

2009-06-07 @ 16:43:50
Postat av: Emelie

Trött?! Prova ordet snygg ist! :)

2009-06-09 @ 14:32:55
URL: http://imemeliejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0