Det där med rubriker..

Nu sitter jag i skolan med två timmars håltimma, då är allt som vanligt. Vi ska ha foto lektion sen, vi ska vara klara med våra kollage mend et är jag med så det känns skönt. Igår var jag Axel och Joel hos Peter och Serena en stund sen gick vi hem och stensomnade.. Idag ska jag hem och rida efter skolan, sen ska jag skriva klart mitt manus och längta till helg!

Det är så himla skönt att snön håller på att försvinna, det är så himla kul att rida då. Igår var ju ute och galopperade på Rappan på en lång grusväg jätte länge med musik i öronen. Det kan vara det mest befriande som finns. Nu ska jag gå till Peter och dricka kaffe och prova kläder. Jag ska ta lite bilder sen, men jag är mycket hemma hos Axel och mitt internet har börjat krångla så jag vet inte om jag kan lägga upp någonting men jag ska försöka.

Jag funderar på att köpa mig lite typ och sy en kjol, det  kan ju vara kul och se hur det går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0