En 11 gradig vårdag

Idag så var jag duktig, föst borstade jag madonna så att hon glänste. Sedan longerade jag henne en stund, hon var jätte glad och jätte pigg. Efter det longerade jag Rappan en stund, sen red vi ett bra tag och när jag hade ridit klart tog jag av henne allt utom tränset och longerade henne så att hon fick springa omkring utan sadeln och sträcka lite på sig. Hon var jätte fin och duktig. Nu kollar jag och Axel på tv, Axels hund casper har krupit in under mitt täcke och sover. För en stund sedan var vi hos Anders och Charlie och testade deras antiskall halsband, det funkade sådär på casper. Sen tog vi en lång promenad! På långfredag ska jag tävla i essunga, så nu är det hårdträning med bvitaminer för Rappan.
Godnatt

Det här är nog den absolt finaste hästen som finns, shutterfly!

Kommentarer
Postat av: gabriella

ja den hästen är skit fin!

2009-04-11 @ 23:40:30
URL: http://ggaabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0