En snöig dag

Jag kollar ut genom mitt fönster, och vad ser jag? SNÖ! Vad i sjöen är felet, det var ju vårväder nyss. Jag trodde att snön skulle smälta bort men nej. Jag som hade planerat att rida ut i skogen i vårsolen. Jag blir så himla trött. Men idag ska jag vara glad och njuta av att det är studiedag, och att det även är det imorn! Jag ska snart ta tag i att städa mitt rum, fy det är såååå tråkigt. Sen ska jag rida i snöstormen och tillslut inte göra någonting. Jag har bestämt mig för att träna ikväll, någon som vill med?

Ikväll ska pappa göra pannkakor, han gör dom godaste i världen. Jag vet att alla brukar säga så, men hans är verkligen godast i världen. Vi hörs sen med lite bilder och dylikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0