Filosofi, inte min starka sida..

Just nu i denna sekund så försöker jag skriva ett arbete om Willard van Orman Quines, någon som hört talas om honom? Nej jag tror inte det. Den där jäkla filisofin, det enda jag läser är syntetiska aposteriorisatser, analytiska apriorisatser, verifierbarhetstesen, empiriskt, ekvivalenta, implikation, holistiskt. Ja ni fattar, det är inte så jäkla lätt. Hur sjöen ska man kunna skriva om en person när man inte hittar en enda vettig text som man kan förstå.. Jag har skrivit typ tre meningar på 1 timma. Jag känner mig helt körd i huvudet! Jag blir trött av att titta på ett ord som tar mig fem minuter att försöka uttala. Jaja, blir det inte ett bra betyg på den här jävlen så vet jag inte vad jag tar mig till. Och jag säger bara välj inte filosofi någonsin, om ni inte är dumma i huvudet. Korkade människor verkar fatta dte här ämnet. Jag brukar ofta fråga konstiga saker som tänk om rumpan inte hade någon skåra eller tänk om näsan bara var två hål in i huvudet. Ja typ sånna saker, jag är ganska känd för det. Så jag trodde att filosofi skulle passa mig bra, men nej..

jävla skit gubbe..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå påsar under ögonen?

2009-03-19 @ 18:35:03
URL: http://aralk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0