Helgen

Goddag! Helgen var lugn, i fredags var jag och Axel hemma hos Peter en sväng men vi gikc hem ganska tidigt. Lördag jobbade jag, sen åkte jag Axel och Joel ut til Axels stuga en sväng. När vi hade vart där lämnade vi av Joel och vi åkte hem. Jag tvättade min häst, red och sen putsade vi. På kvällen åt vi jätte god lasange och sen somande vi. Gick upp klockan 06.10 på söndagen, klädde på mig gick ut i stallet för att göra i ordning hästen och sen bar det av tll tävling i skara. Axel åkte egen bil och hämtade charlotte som skulle med och kolla. När jag kom dit gfick jag banan veterinärbesiktigade hästen och sedan tog jag på henne utrustingen och började rida fram. Vid ca kvart över nio gjorde jag min start och just den dagen gick det inte så bra, hon var slö för att hon fäller päls.. Jag strök mig från nästa klass, så kollade vi lite på div 1 sen åkte vi hem för de blev så kallt.

När vi hade lastat ut hästen åkte jag och Axel in till stan lagade mat och bakade snickerskakor. Vid klockan sex åkte vi hem till Anders och Charlotte, dom bjöd på nybakat bröd och vi bjöd på kakor. Vi halv åkka åkte vi hem, jag tänkte träna. Axel släppte av mig utanför korpen vid åtta, det var stäng. KUL, så jag får träna idag istället. Vid elva idag var jag på uvecklingssamtal, det gick bra och tg ca 10 minutrt. Värt! Nu ska jag gå till simone. Jag simone och thom har bakat varsin grej som vi ska fika sen tillsammans med kaffe!

Jag tänkte lägga upp filmen från hopprundan jag gjorde, men när jag skulle kolla på den råkade jag radera den så jag fick inte ens se den själv. Så himla typiskt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0