I´m to sexy for milan

Jag har inte suttit vid datorn på hela helgen, och jag orkar inte skriva om den heller. Men jag kan skriva lite fort, fredags jag Klara Axel och Joel var hos Peter på kalas sen till stadt. Lördag, jag och Jenni var hemma hos Klara vi lagade mat och drack vin sen åkte vi till victor lannerås på fest och sen fick vi nyckeln till Rikards lägenhet där vi chillade tills han kom hem från stadt. Idag var det skola igen, jag hatar det jag vill bara jobba och åka utomlands.

   


Kommentarer
Postat av: hanna

hej! Vad heter han på bilden i grön M.polo(?) tröja? bredvid han som gör ngn grimars? Han är s lik en jag kände :)

2009-03-14 @ 22:43:59
Postat av: Amanda

tyvärr så har jag inte den blekaste aning..

2009-03-16 @ 18:21:08
URL: http://amandamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0