Jag tryckte på en konstig knapp

Måndag, en vanlig dag. Vaknade klockan 9, gick ut och släppte ut hästarna. Sen gick jag in och åt frukost och kollade på ugly betty. Efter att ha suttit i soffan satte jag mig vid datorn och skrattade år världens nördigaste blogg, en videoblogg. Det är det roligaste och mest patetiska jag har sett. Efter några goda skratt hoppade jag in i duschen och gjorde i ordning mig. Klockan 12 kom axel och hämtade mig för jag började tio över tolv. Vi var sex st i klassen idag, först hade vi engelska sedan håltimma och tillsist samhällskunskap. Sen var det slut, då åkte jag och Axel och hämtade mamma. När vi hade vart och handlat åkte vi hem, jag red och sedan åkte vi in till stan. Nu sitter vi här och väntar på ballar av stål!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0