Kan snön bara försvinna..

Hejsan, nu sitter jag i skolan efter fem dagars ledighet. Ingenting har hänt, som vanligt. Jag och Klara har redigerat våran dokumentär. Sen skulle vi äta, äcklig skitmat som vanligt så jag åt inget. Nu har vi samhällskunskap, våran lärare bryr sig inte så jag ska hålla på med mitt kollage eller mitt manus. Det är bara att välja och vraka i alla dessa roliga saker.. Just nu vill jag bara ha sommarlov, det kände jag när jag vaknade imorse. Tänk att dra upp rullgardinerna, se gröna träd och solen åka till havet och sola och bada fy vad skönt. Men nu ska jag återgå till mitt trista arbete. Ikväll ska vi på bio jag Axel och Joel, män som hatar kvinnor blir det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0