äntligenfredag

Nu är det fredag och jag sitter i skolan som alla andra dagar. Började med eng C där vi ska göra ett gigantiskt arbete (som om det inte räcker med det vi redan har?) jag valde att skriva om England och popkonsten. Nu har vi foto och jag gjorde precis välrldens fulaste surrealistiska bild, men mest har jag skrivit på projektarbetet. Jag köpte även en drickyoughurt.

Eftersom det är fredag borde man ju ha något kul att göra och se fram emot något, jag ska plugga.. Som en påminnelse till mig själv så kan jag ju skriva att idag ska jag skriva klart min eng B filmanalys sen skriva klart svenskan om upplysningen. I helgen ska jag jobba lite mer med mitt projketarbete och på måndag ska jag gå till Just Nu. På måndag ska jag även skriva The black cat i eng B och plugga historie prov, låter det kul? Nej. När ska man hinna leva egentligen?

Nu kan man inte ladda upp någon bild heller, det var ju jävligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0