Julklappar och städning

Min dag började med att jag blev petad i ryggen klockan nio på morgonen och ett "hör du?". Jo tack, det gjorde jag. Personen som bor över mig hörde antagligen inte sitt mobilalarm, och mobilen låg nog på golvet. Det vibrerade något fruktansvärt och det var så irriterande att jag höll på att gå under. Vi bestämde oss för att sätta på lite Kent, ignorera den vibrerande telefonen och somna om.

Vid tolvtiden vaknade vi igen, jag satte på en tvätt och sen åkte vi hem till honom och hämtade en resväska jag skulle få låna. Insåg nämligen att all min packning inte skulle få plats i min lilla väska. Sen åkte vi till stan, jag köpte julklappar och lite presenter till mig själv. Blev två doftljus, en bok som verkar helt otroligt fin, och en tidning att ha på tåget imorgon.

Sen traskade jag iväg mot bilen med kramp i armarna av alla påsar. Åkte hem och har städat, diskat, tvättat och packat. Nu lagar jag mat och ska kolla på Bridget Jones, för den blir man ju alltid glad av. Lite senare kommer alla bilder från mobilen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0