Två månader i bilder

Jag gick hem från stan en dag och solen var så fin.
En kväll åt vi räkor och pratade en massa om allt och inget.
Var på Nöjes och dansade till Veronica Maggio, som var alldeles underbart bra!
Jag gjorde grönsakssoppa och vitlöksbröd.
Testade på lite rött läppstift en dag när jag hade tråkigt.
En kväll drack jag öl och dansade på Koriander med en vän.
Satt på Blå en annan kväll.
En solig dag gick jag till Mariebergsskogen och klappade den här.
Bakade scones och drack te mitt i natten.
Var på finsittning i min underbara Rebecca Stella klänning...
..och drack något som matchade min klädsel.
En natt blev jag bjuden på ost och vin, vilket är det ungefär godaste jag vet!
Samin spelade på Glada Ankan och jag var självklart där och drack champagne och dansade.
Var även på Tempel en sväng och lyssnade på Albin Myers.
En dag i november såg det ut så här utanför min lägenhet.
Blev bjuden till Vita Rummet för att lyssna på Alex Sayz..
..vilket var väldigt trevligt tyckte Alex.
Dagen efter blev jag bjuden på mat, drack vin och målade en tavla med en vän.
Den blev så här och sitter nu på väggen i min hall.
Köpte två nya par skor, dom ena ser ut så här...
..och dom andra ser ut ungefär så här. Hade dom en kväll när jag dansade på Ankan och Koriander.
Åkte till Göteborg och kollade NKs julskyltning...
..och tog ett glas vin på Hotell Avalon.
Drack cosmopolitans i min hemstad.
Åt middag med mina föräldrar i mitt hus i Lidköping.
Passade på att hälsa på min fina ponny som kommit tillbaka från Gotland.
När jag kom tillbaka till Karlstad julpyntade jag lite, här är min hjort med cupcakes i hornen. Fint.
Var på Tempel och lyssnade på Sylvain Armand med dom här två.
Var och red på min fina häst Madonna.
En kväll var jag på Cazanova och sa hej till Mattias och Malle.
Frukost.
Vart hundvakt åt Kastor en vecka, idag åkte han till Branäs. Snyft.
En dag gjorde jag getost med kokta rödbetor, honung och valnötter. GOTT!
I torsdags hade jag en nio timmars lång hemtenta. Ångest.
Dagen efter hade jag och några vänner julmys med mat och julklapsslekar.
Vi skulle dricka lite mousserande vin som Frida tagit med sig. Men när vi hällt upp till alla och jag luktade på det och konstaterade att det luktade lim så kom vi fram till att det var 42% grappa. Tack och hej på den sa vi och hällde ut allt. Vi fick ju oss ett gott skratt i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0