För alla gånger som vi dansat och sjungit med fast ingen kan

Blev inget skrivande igår, var lite för upptagen med att fira att jag faktiskt lyckades ta körkort. Dansade med fina människor på Klubb Strand när Oliver Ingrosso spelade, det blev en annorlunda och väldigt sen natt. Idag fick jag reda på att jag kom in på universitetet i Karlstad så till hösten börjar min utbildning som miljövetare. Imorgon åker jag till Karlstad och ska fixa dona lite i min lägenhet, blir nog lite vindrickande mellan skrubbningen av listerna. På kvällarna får jag besök av en vän så jag slipper sova själv, är otroligt mörkrädd. Lite bilder från min mobil dom två senaste dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0