Girls don't fall in love with "fun"

Vi kan ta en titt i min mobil på vad som har hänt den senaste veckan.
Skulle ut och dansa så jag sminkade mig och drack lite vin.
Fikade med mina vänner på Wayne's coffee.
Var ute på promenad vid vattnet i Romstad.
Lagade pasta med pesto, soltorkade tomater, solrosfrön och parmesan.
Åkte hem till Lidköping och hälsade på mina fina vänner och föräldrar.
Vi dansade.
Och dansade lite till, till ungefär fyra på morgonen.
Disco.
Sen köpte min pappa en fin jacka till mig, tack tack!
Sen åkte jag tillbaka till Karlstad och kollade lite True Blood.
Hälsade på Erik på Blå och åt god mat.
Åt en fiskgryta som är så himla god.
Sara var med.
Efter sa vi hej då till Blå och åkte hem till mig och drack cosmopolitans, bra måndag!
Pluggat har jag hunnit med mellan allt kul.
Köpa nya skor har jag också hunnit med.
Har kört lite båt (dock inte när den här bilden togs...)
Dansat på nattklubb och trängst med massa glad människor.
Djn var glad, hej hej!
Dagen efter åt vi frukost på Max.
Sara och Eric var med, och Jocke men han fick inte vara med på bild.
Sen kollade vi på fotboll, fast jag valde att sova lite i solen istället.
Jag köpte ett nytt halsband.
Sen skulle vi ut på lördagen igen, även fast vi var alldeles för trötta.
Jag gjorde i ordning mig, hejsan!
Den här bilden får sammanfatta den kvällen...
Och min söndag fick avrundas med This is England serien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0