Sommar#2

En dag i stallet i juli
Stranden
Fält och huset hemma i Lidköping
Gjorde naglar
Åkte till Falsterbo en vecka
Utsikten från huset vi bodde i var öresundsbron, mycket flott tyckte jag
Vi åkte till Helsingör och gick på mysiga gator
På tisdag var det dags att förfesta i Skanör och peppa inför Adrian Lux
Sen satte vi oss i taxin till Falsterbo Strandbad
Vi var glada och väntade på Adrian
Sen spelade han, det var bra och trångt som vanligt!
Dagen efter vaknade vi trötta men glada för vi skulle till Falsterbo Horse Show
När vi kom hem satte vi oss i trädgården
Åkte genom Österlen och fikade världens största morotskaka och drack kaffe. Väldigt fint
Pappa passade på att gunga
Sen gick jag till stranden och passade på att bli lite brun innan veckans andra utgång.
Mamma, pappa och jag gick till Märtas café, åt och lyssnade på livemusik.
Sista natten i huset...
Sen hade det gått en vecka, jag sa hejdå till skåne och styrde bilen till Halland och Falkenberg och hälsade på Erik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0