Sep. 01, 2013

Alltså tröttheten som infinner sig. Igår jobbade jag lunch, åkte hem och pluggade för att sedan åka vidare till en vän som hade fest. Hon kallade det nystartsafton och är lite som nyår fast för att fira in hösten ungefär. Vi drack vin, dansade och sa vad vi ville uppnå till nästa nystart. Sen skrev vi ner saker vi ville lägga bakom oss på en lapp, gick till torget, eldade upp lapparna och sköt konfetti! Sen gick vi ut och dansade på koriander. Bra kväll helt enkelt.

Idag har jag också jobbat lunch och kom nyss hem. Köpte med godis, för nu ska jag och Malin plugga inför seminariet imorgon. Mer sugen på att sova kan jag ju helt ärligt säga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0