Skrivpanik

Sitter i solen på balkongen i någon gammal bikini jag skrapat fram i garderoben i mitt rum hemma hos mina föräldrar. Är så himla varmt och har inte ett dugg lust att åka tillbaka till Karlstad. Där vet jag att stress och panik väntar över C-uppsatsen som jag inte alls har lust att skriva på. 
Även om jag skriver på den nu så är det i alla fall i solen, på en balkong, vilket jag inte har tillgång till i min lägenhet. Där är det ett skrivbord, en stol och en dator som stirrar på mig och jag väljer hellre att vända ryggen till för det tar emot så att skriva. Usch och fy. Det blir heller inte bättre av dålig hjälp från handledare som inte svarar på mail och som enbart är sura... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0