Cirkel

Idag blev det ett cirkelpass och en ridtur. Idag var jag så omotiverad att ens gå upp ur sängen, ännu mindre träna. Men jag tog mig dit, och det kändes riktigt bra en bit in i passet. Ska snart gå och lägga mig men tänkte dela med mig av dagens mat.

Frukost blev råriskakor med minikeso, tonfisk och avokado + ett ägg. 


Mellanmål innan träning, råriskaka med jordnötssmör och banan. 

Middag, äter samma mån-fre varje vecka ungefär då jag tycker det är så himla gott. Broccoli, champinjoner, zucchini, paprika, qourn och sesamfrön stekta i kokosolja. Till detta äter jag råris, som idag var blandat med röda linser, hade lite fetaost och turkisk yoghurt till med. Så gott och mättande! 


På gymmet efter cirkelpasset! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0